Home > Uncategorized > Salut..

Salut..

Azi cu lacrimi în ochi mi-am amintit de tine.. și m-am gândit că ai merita să-ți scriu câtva rânduri..

Ce faci? Ești bine? Eu sper că ești bine.. se împlinesc aproape 10 ani de când nu te-am mai văzut, de când n-am mai vorbit, de când nu m-ai mai făcut să râd..

Să nu te minți că te-am uitat, îi amintesc mereu de tine.. ai fost, ești.. o persoană specială pe care n-am să o mai revăd decât în poze..

Sper că ești bine, noapte bună! 🙂

 

Categories: Uncategorized
  1. No comments yet.
  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

