Home > Uncategorized > Dictatura si cultura

Dictatura si cultura

În ziua de azi omu își face cultură din filme, în special, ce vede la televizor, ce citește pe net și ce mai aude pe la amicii de sământă în fața blocului.

Eu dacă aș avea așa putere, dacă ar conta ce zic și dacă aș putea sa fac ceva cu puterea mea aș inchide cam 50%, cel puțin, din populația globului, și i-aș cultiva, cu forța.

Le-aș pune numai muzică clasică, opera, le-aș da in fiecare saptamană de citit o carte, la sfârșit săptămânii un test, cine nu ia o notă destul de bună primește un glonț în cap. Să ne asigurăm că toată lumea citește, de frică, de placere, mai contează?

Așaa, la televizor, numai documentare, frumos și drăgut.

Când vor fi eliberați? Când o să fie demni! Când o sa se poată vorbi cu un barbat mai mult de forbal, femei și mașini, iar cu o femeie mai mult de pantofi, telenovele și ultimele tendințe in modă.

O să incep să recomand și cărți și diverse materiale culturale, depinde de cheful meu.

Azi vreau să schimb lumea, maine.. e o altă zi.

Categories: Uncategorized
  1. 07/02/2012 at 17:50

    De la libertate la dictatura si de la dicatura la libertate nu-i decat un pas. Cert este ca in ambele situatii cultura exista doar ca nuantele difera: in primul caz o cultura a libertatii in care fiecare este liber si deloc constrans sa aleaga ce si cat sa-nvete, iar in cazul doi o cultura dictatoriala in care toti invata sa fie cat mai supusi/obedienti.
    In alta ordine de idei tare mi-e ca daca ai sa ajungi sa faci asta mai ddevreme sau mai tarziu vei sfarsi ca nea Nicu care vindea pepsi la litru pana-n ’89. :))

  2. 23/02/2012 at 17:41

    Daca am avea atatia destepti in jurul nostru de cine am mai rade ? Pe seama cui ne-am mai amuza ?

    • 24/02/2012 at 18:26

      Cum gasesti tu partea buna in orice.. Ce m-as face eu fara tine? Nici nu vreau sa ma gandesc. :))

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

